Något rosa i brevlådan!



När jag kom hem från skolan idag öppnade jag brevlådan och där såg jag någonting rosa. Kände igen den rosa färgen och gissade på att det var från Veckorevyn. Och ja, det var det ju också :D En tidning från Veckorevyn och ett vykort där det stod datumet för BlogAwards. Tack så himla mycket! Detta gjorde mig mycket gladare :D

Någon mer som har fått detta på posten? :D
37
Elin

Verkar vara många som fått sådär, VILKA är det som får de egentligen? :o

Frida

vad himla roligt! hittils har jag bara sett dig och ellen ahl axelsson fått :)

Anonym

Fin blogg! Älskar din header! :) glöm inte följa min blogg. :D <3

T I NA

Supercool fin blogg ;D

Lina

kuuuuul :D:D

Josse ♥

Önskar att jag hade fått ^^

sofie | fotoblogg

får alla sånna? <3

ska du gå på blogawards? (:

Jossi

åh vad skoj :D:D

jenny

ja jag har fått det:) undrar om det bara är en "för-grej" och att man senare kommer få en inbjudan. vet du?

Fotograf Annie

Jag har också fått det :)

Jennie

åh va kul :)

Tim, fotoblogg

sv: oh, tack! vad kul att du gillar bilderna=)

Frida [hobbyfotograf]

Åh, vad roligt att du har fått en inbjudan! :-)

photoblog by malinhe,

Jag har fått samma sak:) men vet du om dte är en slags inbjudan, eller vad? :)



KRAM

E M M A

vad roligt! ;D

Fick du bara den som en överraskning eller visste du att du var bjuden? ;p

ebba

åå vad kul för dej att gå på blogawards :D har sätt dig och florasblogg.se som fått det :)

älskar dina bilder, du är super duktig !

Neha

Gud vad kul:D Nopp inget rosa i min brevlåda



Tack så mycket för gratulationen, hoppas allt är bra med dig=)

sonia tibblin [foto och illustrationer]

gud vad roligt! du förtjänar det ;)

Sanna Ek

Åh, vad roligt :)

Kaela

Åååh, va kul, bjud med miiiig! Haha, nä, men fotografera mycket där :)

MICAELA'S BLOGG ~ foto & vardag ~

Gud va kul! :( Jag skulle också vilja bli bjuden på det! :(

ANNA PEDERSEN

Svar: Okej, men det betyder alltså att man kommer få komma på Blogawards?



Då ses vi ju där, gud vad kul! :D

jenny

okeej, hoppas vi får en inbjudan senare:)

Lene-Therese

Gud vad kul! :D Grattis!

Linda

Verkar som om alla har fått det där^^

Hur har du fått det? =)

Siri - Foto & vardag

grattis :) hur får man ett sånt?

Hanna

Allt bra med dig idag ? :)

Linda

Aa oki, kul! Jag är lite avundsjuk kan jag lova^^

Elsa

Avundsjuka! Gaah, vad jag skulle göra för att få gå på Blogawards!

P H O T O G R A P H Y

vilken otroligt fin blogg :)

Emma

Fastnade för din blogg direkt, den är helt lovely!

Lixy

Hej, får jag fråga hur länge du bloggat?

Emma

Ingen orsak :)

FannY

Jag vill också få :P men man är vell inte så känd som du i denna värld :)

Maria

Å vad roligt med Blog awards! :)



Jag har verkligen börjat gilla bloggvärlden!

http://mmajda.blogg.se

Får man bara inbjudan ifall man är halvt "KÄND" haha? =)

E M M A

vad kul, grattis! :D