En varm dag!


Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2.8

Har varit i båten och stekt idag! Det var sjukt varmt. Men det är riktigt gött :D Å vet ni vad? Jag har inte badat i år än... har inte blivit av än bara x) Jordgubbar, som ni ser på bilden ovan, har jag ätit också! En bra dag idag helt enkelt!

Ikväll ska jag och Felicia åka till något ställe för att fika och fota lite. Det kommer inte vara något speciellt tema utan jag vill försöka få lite härliga spontana bilder :)

Ni får ha en bra kväll!
KRAM!
13
E M M A

Ha en bra kväll! :)

Ida Martinsson

och mitt sommarlov har inte börjat än! eller jo ifrån skolan men jobbar denna veckan ut! :P

Hanna

Jag badade för första gången i år (förutom i pool) idag. :) Men inte särskilt länge, det var så kallt! Hoppas på att ni får lite fina bilder då, lycka till! ;)

Veronika Roth

Kjempefine bilder! :)

E

ååååh, gooooott! :D

sysslingarnas

älskar din blogg lina! :)

fanny

jag har t.o.m badat i 15 grader, trots att jag är en badkruka haha somendast brukar acceptera 24 grader ;P

alexandra

fiina bilder!

Fotograf Jenny Eriksson

Fina bilder :)

FOTOGRAF Anton

fina bilder som alltid! :)

sonia

vad mysigt!

Madde

Älskar den översta bilden:)

amy

snygga foton ^^ din blogg är riktigt inspirerande, tack!