Jag i NWT idag




Ni kan inte bara läsa om mig i tidningen, detta finns att läsa på Internet också :)
Detta är superkul och jag är så tacksam! ♥

[Klicka här för att komma till NWT]
70
Sonja [ - S O N J A - ]

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad kul! Grattttttiiiiis!!!!!!! :D

j o s e f i n fotoblogg

Åååh vad kul! Grattis :) Måste kännas stort :) Du är ju så duktig oxå!

Hjjonsson

Grattis! :D

Nattis

Åh, vad kul! Grattis! Kul att komma med i tidningen! :)

C U A D R O - linnéas lilla blogg.

Har inte läst tidningen idag, men jag gissar på att jag får gå ner och göra det (:

Ponnysill

coolish!

emelie

grattis såg det i tidningen imorse! :)

Amanda E

Vad roligt! :D

Matilda Danielsson

åh vad kul för dig!:D

Baso

Grattis! Vad skoj !

annie

såg dig i tidningen, super kul ! :)

Fanny

Så kul, grattis! :)

Ida

Vad kul! :D Grattis Lina! :D

M I C A E L A S

GUD VA KUL! GRATTIS! :D

Anonym

GUD SÅ HÄFTIGT!! lycka till i fortsättningen,, :)

Frida

Vad roligt! :D

J U L I A

så kul för dig! :)

Amanda

Gud vad kul för dig :)

Jag undrar ifall inte du kan visa ditt rum där du har satt upp alla dina bilder?

Det skulle vara jättekul.

Var förstorar du dina bilder ?

Eller gör du det själv?

Naemi ♥

hej!

Du tar jätte fina bilder och har en väldigt fin blogg.

Jag undrar hur du har fått din meny utanför? Jag skulle också vilja ha det så.

Ha det bra! :)

evelina

shit vad grymt att du bor i karlstad! :)

sjukt bra blogg! bor också i karlstad ;)

Anonym

Jätte roligt! : )

E M M A

åh gud vad kul! ;D

Erik Nygren

Grattis! Ja såg det i tidningen i morse =)

Linda

åh, så kul ! :D

Sanna

Va kul! :D du är verkligen duktig på de du gör :) (y)

Sessan

Va roligt grattis :)

FOTOGRAF Anton

å så roligt för dig!:)

Mimi

det var ingen liten annons heller! Grattis till dig Lina, de förtjänar du verkligen sååå duktig :)

alma

cool bild :)

pillan

åh najs. låter sjukt kul ju :)

Sofia

Vad superroligt! Hoppas verkligen att du får ett lönsamt företag i framtiden!

Linn

vad kul ! :D



allt bra? ^^

Emma

Va kul för dig :D

Fotoemilia

Superhäftigt :) Önskar bli lika bra på foto som dej nån dag :)

Ponyo

Så roligt för dig! :)

Clara

så kul att du hamnat i tidningen:)!

Fannyツ

Vilken fin blogg du har! Och fina bilder tar du också!



Ha det bra:D

linn

Vilka otroligt vackra bilder du tar!

abc

du är duktig. det är inte konstigt att alla vill ha dig :)

josefin

Grattis :)

sara

Grattis, kul!

TESCHO - Web design, Photography & Doggies

Superskoj! Kul att läsa :)

Andrea

Vad kul! Hemsidan som du var medlem på när du var tretton, kan det ha varit stallet.se haha?

Klaras Fotoblogg♥

Gud vad kul! Grattis:D

Pernille

Kult! :D

Sparer du og kjøper alt utstyret selv? :)

Amanda

Åhh, coolt! (:



Och otroligt cool header!

ladymuffin :)

härligt att det går bra för dej :)

du har talang :D

Rebecca

supernice ju!

Nissevalpen

Vilken fin blogg du har! Och du tar suuuper fina bilder! Verkligen!

Ha det bra! /Nissevalpen

MICHAELA D

Awesomeeeeeeeeee :D

Jossi

nej va skoj :D

Frida

Vad roligt, grattis! Du är så duktig.

Anna

härlig artikel! du e grym! ;)

saga- Foto & Personligt.

Grattis! :) Men man förstår ju det, du är sååå DUKTIG! Coolt rum du hade förrästen, alla fotografier på väggen är awesome. :)

EMMA PERÄTALO

kolla min blogg.

gå in på inlägget " NÅGRA FAVORITER "

kommentera vilken bild du fastnar mest för.

så är jag riktigt tacksam!! :D

Elin

Vad kul för dig, grattis! :) Riktigt fin blogg har du också!

sofie

fin blogg duhar! :D

lust att följa varndra genom bloglovin? :D <3

Tanya

fan va niicce, grattis!

Camilla

Jag vill köpa en system kamera, har inga erfarenheter och inte vrålmycket pengar. Kan du ge mig tips på kamera, tillbehör m.m. Tack i förhand :D

Mari - hårpanik

Jösses vad kul för dig! Grattis!!!

Isabell

Åh vad roligt !

vickydisco

fin blogg! Följa varandra med bloglovin? <33

jenny

du är grym !

sandra

vad roligt! (:

ALICE

du är superduktig!

Hanna

Coolt.

Jag tycker att du är en grym fotograf!!!!!!!!!!

Tonje

Sykt kult da! Elsker bloggen din. Har lest den ganske lenge nå, jeg får kjempe mange gode fototips, stå på videre!

Malin

Gud vad kul! Grattis! Tror absolut att det kommer att gå framåt för dig! :D

Emma (sysslingarnas)

gud vad roligt, grattis! :)

Lisen

Grattis :D