Eric Saade

Eric Saade - Manboy

Bilder som jag har fotat på Rix Fm Festivalen i Karlstad 22 juli 2010 :)



Canon EOS 7D + Canon EF 70-200mm f/4L USM
36
ida

skit bra bilder! :)

Jag har en fråga... Skulle du kunna hjälpa mig med mina kategorier. Jag vill ha som du har



EX.



FOTO

-djur

-människor

-vatten

osv.



Hoppas verkligen du kan hjälpa mig! kram :)

ClaraE

Hej!

vet du något bra porträttobjektiv till nikon?

tack för svar :]

Fotograf MissJeni

De tre första är riktigt bra!

André

Riktigt fina bilder! :)

Stod precis bakom dig när du tog bilderna, vart kan man hitta bilderna från den andra tjejen som du stod med?



Mvh André

Sonja [ - S O N J A - ]

Riktigt snygga Lina! :)

Amanda Wodlin

OHHHH jag älskar han!!!!!! Önskade jag var i dina skor då :D

Lovisa

Bilderna var jätte fina och bra :)

heidi - foto og hverdagsblogg

Kjempefine bilder, elsker bloggen din! :)

Fanny

Du fotar så otroligt bra Lina! ; )

felicia

du fick riktigt bra bilder :D

jag var själv där och tyckte det var sjukt svårt att få till bra bilder :o

Matilda

riktigt snyggt! :)

F R I D A-what it's like to be me

riktigt fina bilder!

kristine

han er SÅ kjekk.. dreamiiing..

elsker bloggen din lina! du har den beste fotobloggen :) din slår absolutt ALLE i Norge :)

emmablid

kickass bilder! (-:

André

Svar: Tack, då ska jag kolla där också :)

Sara

assnygga bilder!

N O V I T E L L

Snygga bilder o han själv är riktigt snygg måste jag säga! Haha. :)

jenny

duktig du är :D

Caroline Maria

Ah, Eric Saade er så flink til å synge! Også er han jo så pen x)

Emelie Talvis

Han är så snygg!

Matilda Danielsson

Verkligen asballa bilder! snygg var han också, hehe :)

evelina

jätte fin blogg! :)

Denise

Hej Lina, du är så duktig på att fota och jag undrar, jag funderar på att antingen köpa en 7D eller önska mig den i födelsedagspresent, men jag undrar bara tycker du att den är värd priset. Jag har en 450D nu och undrar även för jag läsde att du behövde skicka iväg dina objektiv eller något, måste man göra det och varför gör man det? Tacksam för svar!

Kram Denise

Silje Louise

Kjempebra bilder! Likte det øverste best :)

Anonym

Du har fotat killen jag är typ super duper kär i! Killen i mask på sista bilden! I love!(super hemligt)

Jossi

snyyyggt :D

Sagha

Fina bilder:D

Becka

Nice bilder! Han är bääst! :D

Lollo

Så det var dig jag stod bakom på RixFm festivalen. Blev bara lite avis när jag såg din kamerautrustning, så därför kommer jag ihåg dig efter att jag såg dig i NWT.

Snygg blogg btw!

FOTOGRAF Anton

jättefina bilder :)

alice ♥

Han har gått på min skola. ^^

Emma (sysslingarnas)

rikttigt snygga bilder :D

Anonym

Fina bilder :D!

Caroline

ahh, så sjukt snygg är han! :o

riktigt fina bilder :)

EricSaadeDaily

OTROLIGT BRA BILDER!



Vi har startat en blogg om bara Eric, med uppdateringar varje dag!

Julia à Paris

Oj, damn, vilka härliga bilder! Konsertbilder som är så svåra att fånga rätt stämning i... Awesome!