En hel dag i studion med Therese & Lee



En hel dag i studion med Therese & Lee ... och lilla Smegol :) Tog över 500 bilder och det blev många som blev bra. Fler bilder kommer att komma upp såsmåningom.

Nu ska jag försöka spela in ett photoshop-tips. Om hur man ändrar bakrunden i en bild tänkte jag :) Vet att många vill veta hur man gör.

Ses!
23
Ninnis fotoblogg

Gud vad fina de blev!

Nicco

Sv: Vet du vad det är för ras? :P

L I N A

Jätte fin blogg, Jätte fina bilder och allt! ;)



Kolla in i min blogg kram! <3

Mie

Vilken härlig blogg du har. Har helt förälskat mig i vissa av bilderna, du är ju jätte duktig!!! Kram på dig och ha en bra kväll.

Madeleine

Ett sånt inlägg skulle vara bra :) Jag önskar att jag också hade en studio att stå i nu när jag har fått min fjärrutlösare :(

G I L R A E N

Supernice! :D Nu vill jag fota min Felix i studio med. men han tycker inte det är så jävla kul tyvärr. :P

Emma

Vilka fina bilder! :) söt hund ^^

Junitjej

Vilka fina bilder!!

E M M A

Jättefina bilder, verkligen. ;D

Du har jätte tur att få chansen att fota i en studio. Vill också pröva på det. ;p

amawah

fina bilder:D

My

Vilket gymnasie går du på? :)

Bella- fotoblogg♥

superfina bilder <3

sofiaocherica-fotoblogg

Jätte fina bilder! :)

Ninnis fotoblogg

Grattis! Du vann min månadens blogg tävling och får därför en länkning till din blogg i min meny en månad:) Ha det bra!

Ninnis fotoblogg

Svar: Tacka inte mig, tacka dem som röstade:)

Ha en trevlig kväll!

Anonym

JÄtteee fina bilder!!:D:D

Tilda-[foto&design]

Åå vilka härliga bilder!:D

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Snyggt! =)

malin

fina bilder :)

Tony Ryman (Fotograf Heavens.se)

Kanonfina bilder, härligt ljus du fått i dom, hur har du ljussatt den nedersta bilden?

Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Superfina bilder! :)

JosephineRibbholm

snygga bilder :)

hur satte du ljuset på bilderna med den svarta bakgrunden?

Linnea Forss

kanonfina bilder! speciellt den första! En liten fråga, hur gör du för att få så bra skärpa på alla tre?