Söndag


Canon EOS 40D (Beccas kamera)

Har nyss bakat minimuffins. Riktigt goda och gulliga :) Jag ska försöka att inte äta upp alla idag... hum. Får se hur det går. Måste spara några till familjen också :)

Vad händer idag? Jag har inget planerat men jag ska försöka gå ut lite idag. Lägga in mer bilder på hemsidan och leka i photoshop :)
20
Ninnis fotoblogg

Fin bild! Hur gör man så att texten blir böjd som vid hennes rygg och så att man får en sån där blå ruta på sidan om bilden? SKulle va bra om du svarade, kram!

Anonym

Hej, du som är bra när det gäller design..

på min blogg kan man skrolla åt sidan så kommer man bort från själva "contenten" man ser bara min bakgrund.. vet du kanske varför det är så? "/ Tacksam för svar. Kram :)

Kristina Kvåle

stilig :)

Madeleine

Tufft kort :)

E M M A

Jättefin bild, verkligen ! :)

Åh, minimuffins. Har också tänkt bakat sådana, såg det på Annika Svenmarcks blogg. Såg skitgott ut. :p

Lisa

Fin bild! :)

Lisa

Sv; Jaa, det är riktigt irriterande :/

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; nej, inte än. det brukar ta några veckor. det gjorde det iaf med inbjudan till blogawards!

Sanna Ek

Supertuff bild, sötnos! :D

R E G H I N A [ Släpp aldrig dina drömmar]

Haha nu blev jag grymt sugen på muffins här :}

M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Skulle du kanske vilja vara med i min fototävling som denna vecka har "ljus" som tema? 8}



P.S. Dina bilder är helt underbara!

evelina jonsson

Gud vilka härliga bilder som finnss i din blogg.

Allt bra med dig?

kaela

fin bild, blir sugen på studioplåtning :D

Alex

Tänk att PS alltid finns där när man inte har nåt att göra :D

I s a b e l l a

SVAR: Oh tack =) Jenssen var grym!

anna

Snygg bild, lite annorlunda, toppen :)

Hennes byxor va sjukt snygga, vart har hon köpt dem nånstans?

julia

sjukt fin header. Gör du gratis :) ?

julia

svar: okej, synd för din design är verkligen fin

G I L R A E N

SVAR: Haha ja jävlar vad äckligt egentligen! :P har du sett "det regnar köttbullar"? Tänk om det skulle bli som i den? Oj vad billigt det skulle bli då alltså. (och äckligt).

Kamilla Nylund

Sv: Haha jo ;-)