Becca i studion


Canon EOS 40D (Beccas kamera)

Några annorlunda bilder. Mer bilder kommer imorgon.
Nu ska jag se på Melodifestivalen :)
16
MICHAELA D

Svar: Ja, lätt att du ska! Haha :D

Anonym

Superfina bilder verkligen! :D



Kramar / www.malinhee.blogg.se

Theréz

Fina :)

E M M A

jättefina bilder, verkligen :)

Fotograf MissJeni

Den första gillas :D Hon ser så sjukt avslappnad ut i ansiktet, vilket är svårt när man hoppar samtidigt!

Mattias

Utrolig fine bilder! :D

Kult at du skal starte et eget foretak som fotograf når du er 16 år! Sikkert mye jobb :D

MICAELA'S BLOGG ~ foto & vardag ~

Jättecoola bilder :)

Frida

riktigt fint! älskar den första:)

Ctina

Har inte besökt min bloggkoll på ett tag. Men ska göra det nu i veckan och då blir det kommentarsbomb!



Bara för att jag inte kommenterar får du inte tro att jag inte älskar din blogg för det gör jag! :)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Wow, den högra bilden är grym! Annorlunda.. I like it! Vill se mer annorlunda bilder!! :D



Sv: T-a-c-k! Du skulle bara veta hur mycket dina ord värmer, blir så oerhört glad när jag får höra sånt! Hade inte varit helt fel att gå på en fotoutställning med dina bilder heller!

AMANDA FALK

vilka läckra bilder :D

Ha en mysig söndagskväll!

Lovisa

Härliga bilder! :)

anna

fina bilder! var tar du dom? :)

anna

fina bilder! var tar du dom? :)

Patrik

Coola bilder! I like :D

♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Gud va duktig du är!