Vilken färg på nagellacket ska jag ha?



Julafton närmar sig. Man kanske ska ha röda naglar då?
Eller ska jag måla svarta naglar som jag brukar ha?


Ni får bestämma! :)
24
Anonym

COOL bild, verkligen:)

sevendaysaweek

jag röstar för röda!

Klejson

Det tycker jag beror på vad du ska ha på dig för något! Kan du inte visa det så ska jag rösta =)

ELIN

Du kan ha tummarna svarta och dom övriga fingrarna röda!

Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

ida :)

Tar du emot frågor om bloggdesign? :D Älskar att din meny är indelad i "flera menyer" :)

/Ida

(eftersom vi är två som har bloggen svara gärna på ett av idas inlägg)

Anonym

annars kan du ju ta röd bakgrund med svarta ränder ;)

Ina

Hej, jag ska köpa en systemkamera men vet inte om jag ska ha canon eller nikon. Är canon bra?:)

Tea

Båda är fina, men nu när det snart är jul så röstar jag röd! Jag har röda naglar just nu :D Kram <3

Linnéa

Röstade rött! tänkte själv ha det! (a)

Sanna

det bror på vad du ska ha för kläder, men jag tycker röda naglar är mysigt :)

amanda

Asså röda naglar är ju mycket juligare men med svarta naglar kan du ha på dig det mesta och det passar :) Båda är väldigt snygga

Agnes

Hej! Hur är det med Canon 450D egentligen? Jag läste på Michaela Dahlströms blogg att den har gått ut :O har du något annat tips på en bra nybörjarkamera?

Pamela

Varför inte ha båda? :D

Typ varannan röd och varannan svart. det brukar jag ha! :D :D

Mathilda

VIT!!! :D

Emma

Varför inte båda?:)

Emma

Varför inte båda?:)

Ida

varannan ffs!!

stina :D

det beror helt på vad du ska ha på dig ;)

Fotograf Annie

Ta varannan röd och varannan svart ;) Ta dem med glitter :P

Linda

Jag tycker du ska ha svarta naglar som bas med ett rött streck diagonalt över nageln. En härlig och supersnygg kompromiss!

bellziii

hur gjorde du satt man får välja röd eller svart asso kryssa i någon?? :D

svara på min blogg vill järna veta

nathalie

hej jag undrar hur fu får omröstinigen i en bild. tacksam för svar!

Jonna - foto,stil & vardag }

Hur för man sån där röst sak? :)