Jag vill resa !



Jag vill resa någonstanns! Har aldrig i hela mitt liv varit utomlands, eller jo, Norge, men det räknas inte. Jag vill lååångt bort. Vill fota och filma där det är annorlunde miljöer. Vill se saker som inte finns att se här hemma... New York är det första stället jag vill till. Dags att börja lägga undan lite pengar då och då så man kan ut och resa om några år kanske?

Och om två veckor ska mamma och pappa till Egypten... men jag fick inte följa med. Livet är hårt ibland!

59
Ofelia

Var är tröjan köpt?

Kram <3

MICHAELA D

Då är vi två! Ta med mig så reser vi tillsammans om några år :D

Lene Høie

Hei Lina! Jeg har lest bloggen din veldig lenge, å synes du gjør det utrolig bra! Jeg er veldig interresert i foto selv, er kanskje ikke kommet like langt som deg, men ligger litt likt tror jeg. Jeg vil også reise bort for å ta bilder, først kommer New York hos meg og, ellers har vi ca samme byer. Hadde vært kjekt om vi kunne hatt litt kontakt, er så kjekt å snakke med andre som er foto interesserte, er ikke så mange her i Stavanger. Har også en hjemmeside som er: www.lenehoie.com

~ C H R I ST I N ~

Jag känner igen det där! :) Jag var utomlands för första gången i somras, men min pojkvän. Vi åkte till Tunisien, var både bra och dåligt :)



Kram

tora

jag vill också till New York!

Fast London och Paris är underbart, vackra gamla byggnader :D

LINA [DESIGN, FOTO & VARDAG]

Gud samma här! Har bara varit i Danmark och i Tjeckien men då var jag typ 4 år. Jag vill till usA!

pillan

new york och los angeles är underbara! go there :D

Sara

Åh, jag med! Kanske blir något äventyr utanför Sveriges gränser nästa år för min del :D

Photos by Wilma Orr.

Har aldrig heller varit utomlands... Men det är något man gärna skulle vilja! :D



kram, grym bild fresten..

NRphotos

aldrig varit utomlands? :o

jag ska till new york i sommar :)

Linnea

Go for it girl :) <3

Tea

Åh, vilken cool och fin bild! Jag vill med resa, jag har bara varit i danmark hehe. ;)<3

emilie

Åh jeg vil også til New York!!

Emelie Källman

Jag har åkt färja till finland en gång... det räknas inte! Annars har jag inte heller varit utomlands men jag tänker hela tiden "tänk om planet störtar" och sånna negativa tankar.

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Oj! Har du aldrig varit utomlands? Stackars :(

Matilda

Varför får du inte följa med?

ALICE

Foto-tävling på bloggen!

Du kan vinna något valfritt från JohanPixels webbshop. Så, vad väntar du på? Greppa kameran och ta en riktigt fin bild som du kan tävla med! :)

Patricia

Jag befinner mig i USA för tillfället. En liten stad i Indiana. Det är fruktansvärt coolt även om det bara är en pytteliten stad som inte har någonting roligt alls. Jag är här som utbystesstudent i år och jag älskar varje minut! sjukt coolt :) Jag har haft turen att få resa lite också. Jag har varit till Memphis två gånger och till Cinncinati, och jag har varit i flera olika stater. En underbar upplevelse :)

caroline

Det är så himla kul att resan, både långt och kort !

Förstår att du längtar ;)

Jag hoppas hoppas hoppas nu på en resa på påsklovet jag.. :)

Matilda

Attans! Livet är inte alltid rättvist...

Själv har jag vart i, av de ställen du skrivit på bilden; Los Angeles, Hollywood och Paris (:

Rebecca

Vill också till USA, finaste hemland <3 Ska kanske fira jul i New York nästa år :D

Josefin Borgman

Åh, jag vill också utomlands! Har bara varit i danmark, norge och så var jag i Lübeck i tyskland med klassen en halv dag. Vill främst och först till LA-Hollywood. Vill till något varmt ställe också..



Förresten, jag äger en Olympus E-420 som är typ en nybörjar kamera.. Har haft den i ett och ett halvt år. Jag undrar vilken kamera som är bäst av Nikon och Canon?

Moa

Var glad för det. Var hemskt där.. Varmt som attan & jag blev av med min tå, ja det är sant >.<

Julia

Oj! Bara varit i Norge..? Japp, livet ÄR hårt ibland! :)

patricia

Sv; Gör så :) Det är verkligen a Dream come true! Dessutom fick jag en ny kamera i Julklapp så mitt liv är på topp! :)

Frida J

Vill också utomlands:) Så nu är vi två om det! Snygg tröja, diggar den ;)

matilda

haha, jag har varit i ungefär 20 länder lr ngt... ska till paris nu i påsk, älskar o resa utomlands o fota! :)

kram

MELKAN / Foto, film & snowboard

Oh min pojkvän bor i Bergen.. :(

Oskars foto

Grymt sa grisen ;)

Erica, FOTO MODE VARDAG

ja en resa skulle ju inte sitta helt fel :)

K A J J A

asfin blogg!

alexandra

vill också på en resa snart!

grymt snygg tröja, varifrån är den?

Tina Juwel

london är verkligen nåt ! <3

Ida

om typ två veckor åker mamma och pappa också utomlands :O

Linda

egypten som är så fantastiskt!

Halloj världen! /Inger

Jag älskar att resa. När jag var 17 år hade jag "bara" varit på Gran Canaria, i USA (västra delen), på Cicilien, Rhodos, Italienska fastlandet (bl.a.Pompeji och Rom) samt i Egypten. Och så Norge och Danmark förstås. Sedan dess har jag sett så mycket mer! När jag var 18 år tågluffade jag i Europa första gången. Man fotograferade ju analogt på den tiden och film var dyrt. Både att köpa och framkalla. Så jag ransonerade och räknade ut hur många bilder jag hade råd med per dag. Jag kan känna mig avundsjuk på dig som har så mycket framför dig och som kan fotografera utan begränsningar! Vill du resa så kommer du att resa. :)

sevendaysaweek

haha, ja det var ju lite hårt kanske! men det kommer fler gånger!

Ninnis fotoblogg

Jag skulle också vilja resa långt bort från Sverige! Vill åka till alla platser du har nämnt här över och till Nya Zeeland.

Tilda larsson

Hihi jag ska till new york, miami och orlando i sommar!:D



btw, jag var i paris förra sommaren och det är så underbart fint! Det finaste stället jag varit på, det slår både london, italien, österike, slovenien, croatien, ja alla länder du kan tänka sig!!:D

Sanna

Åk till Thailand eller Egypten!

Jag har vart där och det är så sjukt fint i Tahiland, och sen är det riktigt coolt i Egypten pga alla pyramider och sånt där :)

Elin S

Åh, jag vill också ut och resa nu! Ett tips på ställe du ska resa till är Kroatien. Det är inte jättelångt dit och så otroligt fint:)

Jag tycker du är riktigt duktig Lina:D

Matilda - smilinggirls

jag har bara varit i Thailand, estland och åland (haha) men jag ska till egypten i början av februari :D

Emma - Traveling With EF

Du kan dra på språkreise. (:

KAROLINA

jag är också gryyyyyymt ressugen! :D

Emma

vilket sammanträffande, jag har också bara varit i Norge. Förresten bara älskar din blogg och du tar så fina kort! :)



kram och gott nytt år på dig..

Mellriee

Var har du köpt tröjan?

Wilma

Gud var fin tröja...

Jättefin !

Var har du köpt den ?

Det skulle vara jättekul om du svara !

/ Wilma

lenore.

jag har varit i egypten och det är helt underbart! :D

JoJo

vilket redigeringsprogram använder du :)

btw. sjukt bra blogg

Lina

Hejhej älskar bilden! Jag har vart i Tunisien förra året och Bulgarien när jag va typ 3 men det var för länge sen för då var jag inte fotointresserad! Attans! Men jag vill så gäärna åka utomlands elr bort från min lilla stad iaf... Jag vill åka till New York elr London ;)<3

ellen

Vi var i december på en kryssning i karibien, började i florida, -> jamaica -> cayman öarna -> mexico -> tillbaka till florida, sen skulle vi mellanlanda i new york, men det flyget från new york till stockholm blev inställt så vi fick en gratis natt i new york! Gissa om jag fotade ;)

S O F I E

Jag ska till Egypten på sportlovet!! ;D

Eleonora Rönström

Oj.. jag har varit i Frankrike, Grekland, Spanien, Finland, Danmark, Norge, England, Tyskland, och några till. O i sommar ska jag till Grekland, Spanien o Frankrike. Hoho, hänga på?; )

Anonym

hej :D

älskar din blogg.

jo , att åka till olika länder är kul.

Jag har varit i 7 länder iallafall.

Synd att du inte fick följa med , rekommenderar

egypten iallafall.

Har varit där. :D

mirjam

Jag har precis varit i Cuba. Kom hem igår. Det är underbart att vara utomlands, har varit i 12 länder allt som allt. Allting är så annorlunda i andra länder oftast kram :)

EM

Min kompis är just nu på ett utbytesår i USA, jag funderar på att göra detsamma till Australien, Nya Zwwland eller USA. Jag har tidigare varit på språkresa i Enland, oc har kompisar som åkt till malta osv...

Varför inte göra något sånt?

//EM

EM

Aldrig varit utomlans? :o

Själv har jag av de ställen du skrivit på bilden varit i, Florida (då var jag inte enns 1, så det kommer jag inte ihåg..), New york, London, Paris...

Karlhedvig

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

felicia

ååh, din tröja. vart har du köpt den? :)