Gott nytt år! ... i förskott



Har nyss fotograferat mig själv i den nya klänningen. Hittade inget riktigt champagne glas heller så jag fick ta det snyggaste jag hittade. Tänkte göra en liten nyårsheader av  dessa bilder. Ska försöka knåpa ihop den ikväll så att den ser någorlunda fin ut. Kommer nog bli liknande bilden här ovan. Och efter nyår kommer en helt ny design upp :) En lite mer avancerad design kan jag säga !


Och vet ni vad ?! På facebook har de en tävling som heter Blog of The Year 2010 och vinsten är att få åka till New York. Ni kanske kommer ihåg mitt senaste inlägg där jag drömde att få åka utomlands. Vill ni att jag ska få åka dit så tycker att ni ska rösta på Michaela, för om hon vinner bjuder hon med mig dit. Hur coolt är inte det ? Vi två i New York ? :D Klicka här för att gå in och rösta på Michaela D.

53
Olivia

Jättesöta bilder :D Gott (snart) nytt år! :D

Julia

Otroligt fin blogg du har!

Sandra

Hihi, har röstat på Michaela :D

Pia

Så söta bilder, älskar ditt hår! Du råkar inte vilja göra en video hur du fixar håret? :o

Tack för att du har en toppenblogg, ha ett gott nytt år! :)

E A P H O T O [foto & vardag]

Din blogg är redan helt otroligt fin! Tänk sen då? Ojoj! ;)

Haha, grymt om ni två foto-människor får fara till new york! skulle bara lääängta efter bilderna! ;)



Kram!

Emma

Jag har röstat på Michaela :D

manuela<3

hej jag undrar bara om det är du som har kommenterat min blogg. annars e det nån som låtsas bara du.fin blogg förresten:)

emma

åh, så fint!

moa - F O T O B L O G G -

nu har jag röstat! hoppas att ni kommer iväg :D

Olivia

har röstat på michaela redan :)

ffrida.

Jag har röstat på henne nu, älskar både hennes & din blogg! :D

ffrida.

föresten när kommer del 2 av "Jagad i skogen" ? :)

Ofelia

Okej tack för svaret :D

Annie Johansson

hej ville bara säga att din blogg är fantastisk!

kolla gärna mig ;)<3

Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Har såklart röstat:D

Karin

nu har jag röstat på er! hoppas ni vinner!

amanda

snygga bilder :D

har röstat på Michaela nu, hoppas att hon vinner (:

Helene

Ønsker deg et riktig godt nytt år :)) Liker forresten headeren din, julestemning!

manuela<3

jag gissade på det. du hade typ skrivit " min röv tar bättre bilder än dig" jag visste nästan att det inte var du efter hon som låtsas vara du hade kommenterat med ett annat namn också o det var samma IP. jag vet vem det e som låtsas vara du.

jag känner henne men jag tror inte att hon låtsas vara du o kommenterar andra bloggaar utan hon kommenterar bara min.

manuela<3

Lina om I would die for you baby, but you won't do the same.:

köper du sån skit. ULLARED REGERAR!!!!!!

IP: 81.234.224.241



det här var ett exempel på det du har kommenterat fast du har kommenterat värre. det värsta e att hon som låtsas vara du har kommeterat din blogg o låtsas vara snäll. förlåt att jag stör dig med sånt här. ville bara säga det.:)

sofia

himlans fina bilder på dig! :)

manuela<3

aa men nu vet jag illafall att det inte är du:)

Justababy - 15 år och gravid

Snyggt!

Gott nytt år på dig med!

Jessica

Jättefin blogg :)

Ebba

Kan det ha varit dig jag såg idag utanför HM i karlstad? :D

Emelie

Fina bilder & Gott nytt år.



Röstat 20 gånger.

Hoppas ni vinner nu. Röstar mer imorgon!

Maja J (photobytekla)

Hej:) Jag är en tjej på tretton år som älskar att fota! Jag upptäckte din blogg nyss och den är verkligen jättefin! Du har jättefina foton:) Kolla gärna in min foto (och lite vardag) blogg!

Emelie

SV: Ja,det kan man. Så det är ju bra :)

Alexandra Lundström

Jag tänker verkligen på nyår när jag ser de där bilderna.

Jag hoppas att du får det bra 2011

Elin

Jag har röstat och länkat från min blogg att folket som läser min blogg också borde rösta på Michaela ;)

Erika

GOTT NYTT ÅR SJÄLV:D

Jag röstade bara jag såg det :D

Anna

Hej Lina!



Ville bara säga att syskonfotona blev en superbra julklapp till våra föräldrar! Dom blev jätteglada och förstoringen blev kanon =)

Nu har jag äntligen kunnat blogga om dig också ;)



http://limelight.blogg.se/2010/december/klappen.html



Önskar dig lycka till med din fotografkarriär! Jag tror det kommer gå jättebra för dig =)



// Anna

Cindy

lycka till med resan! fin blogg btw :D

Jennifer [FOTO]

Gott nytt år du också Lina ! i förskott :D

Louise

Gott nytt år Lina :)



kraaamar

Fiaa

hej :)

måste bara säga att jag älskar din blogg !

men,jag har en lite fråga om vilken text-stil du har på texten i alla inläggen :)

alaa

Jätte fina bilder du tar och fin blogg :D

Amanda

Hej! Tänkte bara säga att jag har röstat på er och sen undrar jag om du har något tips på hur man får bra bilder på fyrvärkerier? :)

Julia Karlsson

Jag önskar dig lycka till i röstningen :)

Sissi

nyårsheadern blev riktigt fin!

Julia

Gott nytt år på dig med! :D..i förskott! ;)

selmaaas

Jag har frågestund på min blogg, skulle vara kul om du ställde en fråga :) Tack på förhand! Och förlåt om du inte tycker om meddelanden som dessa, Kram <3

M

Oh, sjukt snygg header!



Jag har en liten fråga angående blixten på min Canon. Oftast när jag fotar så står det BUSY och blixten slutar fungera. I "snabbguiden" står det att detta ska hända, men inte hur man hindrar det. Ganska störande ibland. ^^



Ska ta och rösta nu, längtar fram emot bilderna på NY! ;)

Tilda

fin blogg :)

bianca

Har röstat! :)

Men synd att man inte kan rösta på samma flera gånger :(

ANNA PEDERSEN

Gott nytt år Linisss!!

Anonym

haha glhf!

Mia

Självklart skall jag rösta..

Gott Nytt År!!



Kram Mia

ella

Spännande! Hoppas verkligen att ni två vinner... Det är ni minst sagt värda.. "Hittade" både era bloggar i år, först din och sedan michaelas, och jag har verkligen njutit av att följa dem... Tack för all inspiration under hela året och gott nytt år! :D

lovisa /foto

Gott nytt år :D

Veronica

GOTT NYTT ÅR ! :}

Elin

Gott nytt år :)

emilia

hehe, du är jättesöt, och faktiskt så är du sjukt lik amy diamond! ;)