Hur jag redigerade Vampyrbilderna



Det var många som undrade hur jag hade redigerat Vampyrbilderna.
Så nu får ni som vill veta se på den här videon jag gjort. Det går ganska fort ^^ Men ni får stoppa ibland!
Om du vill se mer noga vart jag trycker, är mitt tips till dig att du tittar i HD och i fullskärm.

Ett tips: Testa att leka lite i Selective Color. Man kan ändra en viss färg och få riktigt coola effekter :) Astufft!

24
Marie

Oi, du er skikkelig flink!

Paula

Åh synd att du inte kunde visa hur man gjorde ögonen röd/bruna!

Rebecca

aaaaaaaaaaaaaaas grymt lina :D

emma

riktigt snyggt ! (:

Livia

Jätte fin blogg:D!

RONJA [personal photoblog]

Så fina bilder!! =) Titta gärna in hos mig och kommentera mina foton. :) Intresserad av ett länkbyte? :)



kram,

Ronja

Jose Garcia

Snyggt :)

Amanda FOTO

Oj vad duktig du är! Och roligt med en video!

jenny

vilken fin blogg ;)

Emma

Det verkar inte så svårt när man kan en del redan i photoshop :}.

lisi

Spennende fremgangsmetod, jeg gør også vampyrtenner... men helt annerledes. :) Duktig du er ! :)

Mimi - f o t o b l o g g ♥

Vilket photoshop använde du ? :D

Emma (sysslingarnas)

Bra video :) Man kan väl inte göra sånna tänder i elements? :(

Lina -Zooda-

Supercoolt! :D Hade jag haft någon vettig bild hade jag testat ^^

siri

Takc för videon! Den kommer vara till stor hjälp tror jag ! :D

julia

du gör de bra du! ;)

linda

riktigt snyggt :D

Madeleine - blivande au pair i USA

Häftigt! :D

Jonna

Riktigt coolt! :D Ska testas nån dag! :D

Josäfin :>

Wow, snyggt gjort :>

Emma Roodla - Foto

faasen va duktig du är i ps :)! Hur har du lärt dig allt, vart lär du dig :)?

Agnes

Får man fråga vad du använder för screen recorder? :)

ELLENSPLAZE - kreativitet

Åh, superbra! :) Men vart får du musiken ifrån? Snälla svara! :) du är bäst!

Annika

tittade flera gånger, man fatta inte vilken "pensel" sak du hade på när du "drog ut" tänderna...