Valborg



Nu åker jag till Becca för att fira Valborg med vännerna.
Vi kommer grilla korv och massa annat skoj :) Bilderna ovan togs för 10 minuter sedan väldigt snabbt. Kan säga att det är ganska svårt att fota sig själv med ett 50mm. (50 x 1,6 = 80mm egentligen) Men bilderna får duga :D

Nu måste jag dra!
Ha en bra kväll ♥
15
G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

riktigt fina bilder. :)

FF [Frida - Fotografering]

Men bilderna vart ju fina ändå! =)

Camilla

Billederne er rigtig gode!:D

Siri

Men du lyckas ju alltid få det så fint med rätt färg och så! plus att du är sååå söt! hihi. fniss. keep doing your work Lina! Hugs xoxo

T I N A

glad valborg i efterskott! ;D

Ida

Vad fina ögon :D



Sv: Jag har ingen aning om hur jag ska ha, men en kompis sa att hon kunde fixa mitt hår, så det problemet är ju löst i alla fall :)

älin:*

du tar jätte fina bilder och har en välgit bra kamera! avis

kan du inte ha en tävling snart?:D

Sandra Kantojärvi [ Foto & vardag ]

Riktigt snygga bilder! Hoppas du hade en trevlig valborg. :)

Kaela

valborg är najs :D

stina

Riktigt fina bilder, älskar ljuset i bilderna:) Du är såå duktig

Isabell

Älskar bild nummer två!

E

Gud vad söt du är! :D

Moa

Bilderna blev super bra :D

Jossi

men såå söt <3

I D A

Vart har du köpt halsbandet du har på dig? Grymt snyggt!