Tävling hos Michaela


Michaela har nu en tävling där man kan vinna en Reflexskärm 5i1 (110cm) från Tvspelsweb.se. Självklart vill jag vara med i den tävlingen. Temat är vår och jag tycker denna bilden på Felicia passar bra in på temat :)

15
tilda-[Foto&Design]

Haha förlåt jag skrev fel, vilket program redigerar du dina videos i skulle det stå;)

Tack!:D

Lycka till i tävlingen, den var jätte fin:)

kaela

Jättefint porträtt, håller tummarna för att du vinner nu :D

Sofia Sundås

Supersnyggt porträtt, tummanra upp!

Hejjar på dig! :)

LISA

Oooh! Den verkar jätte bra. Hur mycket kostar den? Något att rekommendera?:)

Sara

hah jag är också med i den tävlingen :)

marie

Hej, vilken fin blogg du har :) Lägga till varann på bloglovin? Ha en bra dag!

therese

Jag har den reflexskärmen och rekommenderar den verkligen - superbra!

Erica Heter Jag

Grr! Nu har ju jag ingen chans! xd

Jättefin bild! :)

Sooz Photography

Fin bild! Verkar vara många deltagare i den tävlingen nu, undrar hur många det rör sig om ^ Det lär bli svårt att utse en vinnare.

Emma

Fin bild :)

ISABELLE

okej?! :o

ahhaha,

Linn-Lay

Hej

jag vet själv hur irriterande det kan vara när folk gör reklam på någon annans blogg så det är bara att radera om du inte är intresserad, och så ber jag om ursäkt.



Annars så har jag nu en tävling för dig som är intresserad av nya smycken inför sommaren! Kolla gärna in vet jag :D

Sara

Otroligt fin bild!!

Använde du reflexskärm när du fotade den?



Lust att anmäla dig till Veckans blogg hos mig? :-)

FannY

Fick svar på vad din fotoväska heter, :) men vart har du köpt den? :P

E M M A

Riktigt snygg bild, awsooome ljus! :D



Svar: tack lina! :D kul att läsa, speciellt från nån som är så duktig som du. :)