[email protected]



Har precis skapat en blogg-msn för er som har fotorelaterade frågor eller för er som vill chatta med mig. Blir mycket enklare att svara på frågor via msn istället för att svara på era bloggar :)

Så adda [email protected] om ni vill =)

18
Johanna - foto

Sv: haha jag vet inte heller, men jag behåller den jag har så får vi se hur det går xD

E M M A

kul ! ;D

Mathilda

Roligt :D

Linnéa

Vilken årstid tycker du bäst om ? :)

Rebecca

Du är grymt lik Amy Diamond på den där bilden:O Herregud trodde det var hon !:O

CeciliaAnn

sv: Tack :) Ja det är en riktig man :P Har inte redigerat bilden alls!

ANNA PEDERSEN

Sv: Tusen tack Lina, detsamma! :D ♥

MICHAELA D

Svar: Åh, spännande! :D Är det någon speciell kamera du redan har siktat in dig på? =)

Stefan

Fan va coolt!

Lina

SV: yes, trippeltång :) nej, jag och evelina ska hem innan och åka ner lite senare typ =)

Maria

Hej. Varje vecka har vi en tävling på olika teman. Denna vecka är temat porträtt och det skulle vara kul att ha dig med. Tävlingen hittar du här: http://fotourval.wordpress.com Mvh, Maria

sofiabergdén .

Du är faktiskt lite lik Amy Diamond. På etpositivt sätt :D hihi..



Kram <3

Jessie

Superkul, hoppas att du/ni kommer =) !!!

J E N N Y knasig foto blogg

sv: tack ! :D

JENNY

du tar underbara bilder (:

isabel

din blogg är verkligen jätte fin. Har aldrig sett såna bilder som du tar! jag kollade på din bloggsida, OMG! du e vberkligen jätte duktig ska du veta! men de vet du ju säkert redan :)

Anneli

Jag vet...eller rättare sagt jag ser det...men jag måste ändå säga det...OJ vad du är lik Amy Diamond på denna bild!! Helt otroligt lik!



Nu ska jag fortsätta titta runt hos dig! :O))

Filippa

Jag älskar dina bilder! Och jag håller med Anneli ovan, du är riktigt lik Amy Diamond på denna bild! :)