Klockan är 10:11


Här sitter jag, framför min datorskärm, och äter jordgubbsfil och en macka, som jag får lov att dela i små bitar. Redigerar även lite bilder. Ovan ser ni en av bilderna som jag redigerade nyss. Gillar den väldigt mycket :) Den togs igenom bilrutan när vi var påväg till Trollhättan.

Funderar på vad jag ska ha för kläder idag. Har gott om tid på mig, för idag börjar jag 13:00 och jag tar bussen som går vid 12:00 =)

Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller visa? Kommentera då det isf. Om det är många som tycker samma sak blir det så.

Ni får ha en bra dag :) CIAO!
16
Pamela

Jag förstår hur du känner dig med tandställningen. Jag själv har haft det förut. Kunde knappt äta på flera dagar. Så jag fick äta soppa eller nå linkade.

Dianas fotoblogg

SKITBRAAA BILD! :D puss på sötisen!

JEANETTE DAHLSTRÖM

Lycko dig som börjar så sent :)

ps. Jag röstade på dig hos Jakob Anderssons tävling ;)

Amanda

visa före och efter bilder! :)

Anonym

hur du vanligtvis redigerar biler (:

Nina

Lite fototips skulle vara kul! :D Kanske något mer videoinlägg då och det, du kanske kan typ slå ihop det, visa fototips i ett videoinlägg, nja jag vet inte. Men lite vad man bör tänka på när man fotar och när man ska ha vilken inställning m.m. Jag gillar att fota men lär mig fortfarande eller vad man ska säga! :D

L i n n e a s b l o g g ♥

Fin bild, vilket djup :D



jag tycker du ska lägga ut lite fototips du som är så duktig :)

MALINHE - FOTOBLOGGEN!

du har verkligen en jättefin blogg, du är också en jätteduktig fotograf!



jag verkligen älskar din blogg ! :)

Matilda

Lite fototips och hur du vanligtvis redigerar dina bilder :)

H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej :) Tackar för att du deltog i min "fråga" haah ;D

ANNA PEDERSEN

Sv: Det var rätt, en reflexskärm hämtade jag ut ! Tyvärr hann någon annan svara före dig, men du hade ju iallafall rätt svar ;D

Jakob Andersson

Hej Lina, du såg att du var en av de 10 finalisterna som gått vidare i min tävling va?

Mia

skönt att börja så sent! (:

MissJeni

väldigt mysig bild med alla träd och så ser man en glimt av boende i slutet :)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Jäklar, vilket djup! Skitbra bild, Lina!!

M Y Y S A N O L S S O N

åh shiet vilken vacker bild! i like it! :]

kram, ha en bra tisdag