En varm dag! (28 Juni)

Publicerar detta inlägget nu. Kunde inte logga in igår kväll (?)

 



Imorse (igår)  åkte jag till Kil för att fota ponnyhoppning. Använde det nya objektivet och wow vad skarpt det blev! Jag var där i typ 3 timmar. Träffade Jeanette också :) Sedan kom pappa, mamma och Mio och hämtade mig och vi åkte direkt till båten. Jag badade för första gången i år. Det var 25 grader i vattnet :o
22
Jossi

Shit va varmt 25 grader ;o här är de bara 20 :(

Jeanette Dahlström

Fina bilder :) kul att se dig där ;)<33

Stefan

Väldigt skarpt! Missade du Grand Prix i Sunne?

LINA PALM - fotoblogg

(kunde inte heller logga in igår, störigt!)

När jag badade var det 16 grader, wihoo.. xD

MICHAELA D

oj! här är det som sagt bara 17 och det tyckte jag var okej! haha... 25.. åh vad härligt! :D

Linnea Käll

Gud så fina bilder!

Tessan :)

Vilket obkjetiv använde du? ;)

E M M A

sjukt fina bilder, som vanligt. ;)

Céline

vad fina bilder det blev :D

Ctina

u.n.d.e.r.b.a.r.a bilder!!! :O

Jag vill ju rida .. :/

Ctina

sv: naaww... tacktacktacktacktack!

FINA

väldigt skarpa och fina bilder!

sofia

JÄttefina som vanligt, det verkar bra objektivet :)

A R E D H E L

Hur får du reda på var alla hopptävlingar och utställningar är? :)

Linda

Vilken otrolig värme! Fina bilder, gillar ljuset och skärpan!

A R E D H E L

Okej, då vet jag vad jag kan göra :) Grymt fina bilder förresten! :D

Ellen

första bilden var klart den snyuggaste! :)

haha, du fick ju superbra skärpa och fint ljus på bilderna, vad hade du för objektiv? :)

Joozefiins.blogg.se

Har du lust att delta i en fototävling? :) För mer info, kolla in min blogg! :) Ha en bra dag!

LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Oh, TACK, Lina! :D

steph

va med & tävla om presentkort från nelly.com värde 500 kr. mer info finns på bloggen! =)

Ida Windahl

Sv: Tack tack :D Måste säga att det var himla svårt att ha session med den ungen ;D

ellen, fotografera<3

fina bilder :D