Bilder från Lördagen


bilden är egentligen i stående format, med det mörkaste nedåt. Canon 70-200mm f/4L USM


Canon 70-200mm f/4L USM


Canon 18-55mm f/3.5-5.6 | Det var många fåglar på ön :) Ett fågelbo med fågelungar <3 Canon 70-200mm f/4L USM


På hemvägen. Canon 50mm f/1.8 II


Det var jätte roligt där :) Fast jag fick 5 myggbett på armarna och 1 på ena benet. *Kliiiiaaah*. Men jag längtar tillbaka dit! Vi kanske ska dit nästa helg också <3

Jag har snart 200 prenumeranter :D Och jag fick ett nytt besökrekord på 270 i Fredags, tack vare Haidi som länkade mig i ett inlägg :D Tack!

Är med i Jeanettes veckans blogg. Inlägget hittar du här ifall du vill och har tid att lägga en röst.

Ursäkta om det har kommit många bilder på Mio den sista tiden x)
CIAO!
26
H A I D I J A K O B S S O N

Underbart fina bilder ! :) vi kan ha länkbyte lina , du är så pass duktig <3 adda min msn !

vad har du för storlek på din reflexskärm ? :D

FREJA KNUTSSON

Åååh bilderna är ju så fina :)!

Nene

fina bilder ^^

jag röstade på dig btw ;)

J o s s a n

Härliga bilder :D

FINA

gud så fina bilder. Det nya objektivet verkar fantastiskt!

amandaN

röstade på dej :)

LINA PALM - Fotoblogg

Supermysiga bilder! :D Den bilden på fågeln ser riktigt proffsig ut, coolt att du tog mellan träden! :O Ja, jag kan bara säga...JÄTTEFINT!

I D A

Var du på havets hus i lysekil förra sommaren?

Lovisa

Fin första bilden var! Den blev jag kär i! :)

Alicia

Snygga bilder som alltid Lina!

I D A

Svar: Då såg jag dig i lysekil! Jag tyckte jag kände igen dig!

H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jag la dit dig nu med :D vad har du för storlek på din reflexskärm ? ;> har du motljusskydd till ditt ef 50/1.8 objektiv ?

sofia'

vilka underbara sommarbilder! :)

H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jaha okej :) du vill inteköpa en sjukt fin bloggdesign till din blogg ? :D jag kan fixa så du har massa special saker :D eftersom du har fotoblogg !

Matilda

grym du är på att fota:d

UNDEBARBLOGG!

Frida

ser supermysigt ut, och gillar första bilden! :9

LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Haha, ja det ser lite roligt ut! x)

H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* det är bättre med foten :) <3

E M M A

riktigt fina bilder, ser så fräscha ut! :)

Saxin

Har bara en fråga.. En ganska töntig sådan men hur som. När du lägger in dina bilder i datorn, hur surterr du dem? Lägger du alla bilder i en mapp som du döper efter tillfälle eller..? Jag brukar få leta ett bra tag efter bilder ibland. ;) haha

Jossi

Dina bilder är verkligen grymma! :D

Ida Windahl

Du lär hälsa på om du kommer nästa helg ju! :)

Sara

Jättefina bilder! :)

Dilin

fina bilder:) kolla in min blogg har startat en tävling nu^^

Emma

Åh, jag blev typ kär i honom. Speciellt på näst sista bilden :D Så jäklarns söt! Värsta lilla modellen ;)

Dezdemona

Jag blev lite kär i den första, den tredje och den femte bilden. Jättefina!