Jag som trodde det var rätt väg xD

 


Foto: Jag
Canon EOS 400D + Canon EF 70-200mm f/4L USM

Hammarö med Alicia idag. Kom hem med 137 bilder. Inte alls mycket egentligen. Vi skulle åka buss hem men vi orkade inte vänta på bussen i 1 timme och 20 minuter så vi bestämde oss för att gå till syrran. Jag var smart.. eh kanske... och tog en genväg som jag trodde skulle gå snabbare... men efter ett tag kände jag inte igen mig och vi gick typ vilse. Vi frågade en om vägen och hon sa att vi var låååångt bort från dit vi skulle. Hehe. Men vi kom till syrran iaf efter en stund =) En till grej hände men det avslöjar jag inte (haha) xD Sedan kom Alicias fader (fint ord) och hämtade oss.

Ikväll ska vi grilla hamburgare!<3 Gottigottgott (:

Vi hörs!
31
Emma

sv: åh, taack lina! :D:D



vilka grymma bilder! :) ^^

Ida Windahl

SV: Ja helt sjukt :S



Haha ibland syns det att vi är släkt ;)

LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Tack för tipset, ska absolut visa fler såna! :D

Och jag längtar också så himla mycket, ska fota som en gaaalning! xD

Alicia

Hahaha :) Vi var diskreta!! Människan tyckte nog att vi var normala :>

E M M A

sjuuuuuuuuukt fina bilder :)

emelie

jättefina bilder!

kan inte du ha en tävling snart? :D

Linnea

Fin fina bilder (y)

tror jag såg dem allihopa på bilderna igår.

Junitjej

Tur att ni kom fram till slut!!

En gång, när jag var ute med vår hund (som fortfarande var valp då), tog jag en genväg (troode jag). Det slutade med att promenaden tog 3 timmar!!

Ida Windahl

SV: Tack så mycket :) Blev bara helt plötsligt :) haha

Miss E

"genväg blir senväg" Känner igen mig där. Det misstaget gör nog alla någon gång, och man känner sig så dum när man gör det... Varför tog jag inte den vanliga vägen haha

Kram

Stefan

Fina bilder. När jag kom dit idag började det regna :(

Johanna

Gillar dina bilder starkt! Du är duktig du :)

Ha det bra!

Hanna

Ska bara säga att du e den superduktigaste fotografen jag nånsin sett!



sv: nope. twilight stjärnorna, rob, kristen och taylor :D

Men bra gissat :)

Erik Nygren

Fina bilder, jag såg dig tror ja..

MICHAELA D

Svar: Tackar så mycket! :D

Jag tycker absolut du ska börja med inställningar! Själv gillar jag att läsa det så... ;d

Amanda

Jätte fina bilder

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Tänkte bara påminna dig om min veckans blogg tävling som du är med i, du har till söndag på dig att samla röster. Lycka till! :)

Ida Windahl

SV: Haha ja visst var det lite kul ;D

Em

Heeeej! Hoppas allt är bra idag? Om du inte redan har gått med i min tävling, så gör det! :)

LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Jaa, det tror jag också! :DD

M / blondinen

gud vilka fina bilder :D

my

hej :D

coola bilder

skulle vara kul om du hade en tävling snart :D

Erica

sv. tack för din röst :)



fina bilder!

Tone D

Flotte bilder! Likte de godt!

Lisa

jättefin blogg :D

Anonym

fina kort du har tagit:D

Mikaela

Gud vad fina bilder! Var själv med och tävlade där, och är ev. intresserad av att köpa bilder om det blev någon bra på mig och min häst. Vilka klasser fotade du? :)

Veronica

Åh, John Hickey och Wille Malone på bilden högst upp! Var där och hjälpte honom :) Dessutom har jag hopptränat med hästen på bilden, älskar den hästen ;) Riktigt fin bild!

N

Shit, du fotar grymt snygga bilder :)

Lini

Blir helt avundsjuk på dina fina bilder! Har du några tips på hur man gör för att kunna få skarpa bilder när man tar på hästar i rörelse? :)



kram!

Evelina Ekström

John Hickey på första bilden är en god vän till mig och min familj. Min lillasyster är stalltjej hos honom och tränar hans hästar när han inte är hemma. Blev lite förvånad att se honom på bild..:) Ha en bra dag!