Feber

Foto: Lina Flodins Foto: Lina Flodins
Foto: Jag
Jag har haft kameran på stativet. Sedan har jag.. ni ser ju på bilderna? det är alltså jag som gör de där sakerna xD

Hur mår ni idag? Själv mår man inte så bra. Som rubriken säger har jag alltså feber. Här sitter jag med filten runt mig. Jag ser på film och försöker ta det lugnt.

Idag har vi haft ledigt, studiedag, så det känns gött. Blir nog hemma imorgon så jag är frisk på Tisdag iaf. Då har vi nationella prov. Trevligt att vara sjuk några dagar innan ett stort prov. Inte. Men nu ska jag fortsätta att se på filmen. Det dyker säkert upp ett inlägg senare idag.

Ses!<3
6
Jennifer

Gillar översta bilden , det är fint ljus :) hur har du fått till det ?

Louise

vad är det på sista bilden ? :)

härlig känsla pårom ialf :D

krya på dig lina!!

FREJA KNUTSSON

usch då ;/ fina bilder iaf! krya på dej <3

sara

fina bilder :) gillar ljuset, speciellt i den första bilden, hur har du fått till det? :)

ellen

grymt coola bilder :D

Martina

Det första bilden var verkligen kanon :)