Eller hur är sommar den bästa tiden på året?

Foto: Lina Flodins
Foto: Jag

Det är detta jag längtar efter. Att fota på sommaren =D denna sommaren ska jag försöka fota människor för jag har märkt att det är väldigt roligt. he he.. någon som vill vara modell i sommar? :D Hör av dig isf! Annars blire väl att fota på hopptävlingar och dressyr som vanligt.

Lägger mig så tidigt som möjligt idag för jag måste bli frisk (: Godnatt!
10
Sebastian Bergström´s fotoblogg ©

Ja gör det. Jätte, jätte fin fotoblogg du har :)

Jennifer

vilka klara och fina färger !! :)

Annies Fotoblogg

Fota är kul året runt :P Jag älskar variationen som Sverige erbjuder (då det inte är jämngrått) :P

Rydis

Lätt att vi fotar mig i sommar! ;D Och jag fotar dig! =D hihi <3

Carolina

Jag längtar också efter att få fota på sommaren! Jag längtar så gryyymt mycket..

Vilken härlig bild:)

Frida

är den, helt klart! :)

Ida

Sv: Tack Lina ^^ <3

Jeanette dahlström

ja längtar :)

Alicia

Jag ställer alltid upp ;) hehe

Ctina

gud va jag längtar nu . O.o Synd att det inte bor några "fotogalna" på mitt landställe "/