Självporträtt


Canon EOS 400D + Canon 50mm f/1.8 II
1/125 - ISO 800 - f/1.8

Igår kväll när vi kom hem hittade jag en reflexskärm(56cm) i brevlådan :) Jag vann den för en vecka sedan i Matildas fototävling. Tack Matilda & tvspelsweb.se! :D Det är lättare att hålla den här reflexskrmen(56cm) än att hålla min andra reflexskärm(80cm), så det är kanon!

Snart blir det mat. Men efter maten planerar jag att ta några mer sjävlporträttbilder :) Tänkte även filma lite behind the scenes när jag tar kort på mig själv :) Hajdooo!
32
Amanda

Svar: Wow! Gillar mittenbilden! Mycket fina bilder! =)

Drea

Åh, jeg liker nummer to knallgodt!

Sonia Tibblin

gillar den sista bilden starkt.

Hanna | fotoblogg

Fina bilder :D gillar verkligen ljuset!

Ida

Jag älskar de två sista bilderna! :D <3

Helén

Har du "bakgrundspapper" eller är det bara en enfärgad tapet du står framför? :)

Anna - personlig fotoblogg

snyyygga bilder! du är grym!

S

Grymma självporträtt! Den blå tonen passade perfekt och gillar den andra bilden särskilt mycket där håret flyger sådär. Haha :)

vanessa

Hej, sjuuukt fina bilder! gud vad kul längtar tills jag fåår se videon :) och måste bara säga att du liknar Amy dimond väldigt mkt!

A R E D H E L

Den mittersta är en favorit! :)

Ida

Sv: Tack :D

[email protected]

åh, det blir kul att se :D HAHA



Fina bilder!

cajsa

hur gör du den i mitten??



riktigt fin blogg!:)

Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

~~~ M M A R C U S ~~~

yeee! ta lite behind the scenes, det är kul :)

moa

Jättefina bilder :D

Nene

riktigt fina bilder, gillar speciellt den andra ;D

E M M A

fina bilder, like them! ;D

L i n n e a s b l o g g

Jättefina, herregud människa tom duktig på att ta självporträtt!

daga

wiie, kul, gör det! :D

MICAELA'S BLOGG - foto & vardag

Mitten bilden är grymt snygg! :D

Ser fram emot videon om de blir nån alltså ;)

SV: höhö okejj ;/

Linda-FOTOBLOGG

Jag gillar alla bilderna! Du har talang både framför och bakom linsen! Förresten tycker jag att du liknar Alexis Bledel en aning.. :)



kram på dig <3

Sofia H [sofiaphoto.blogg.se]

Vad roligt med ny reflexskärm och härliga bilder måste jag med ge. Det sista bilden är riktigt bra! =D

MICHAELA D

heeey, snygging va! :D

Moa [LILLMOASLIFE]

Kan inte du göra mer fototips i en video? :)

Frida

Otroligt fin blogg, verkligen!

Kommer fortsätta följa din blogg :)

rasha

WOOOOOW mittenbilden är ju helt fantastisk !!! shit vad vacker du är :)

ninnis fotoblogg

åh herregud vad fina, så söt du är! mitten bilden är fantastisk, hur fotade du den och hur redigerade du bilderna?

Matilda [myphoto.blogg.se]

Du är verkligen sjukt vacker Lina, och duktig på självporträtt ;-)



Vad kul att reflexskärmen var uppskattad! Ha ett GOTT NYTT ÅR nu! Många kramar!

E M M A

men, gud vad söt du är! :)

grymt snygga självporträtt, blir lite sugen på att ta några själv faktiskt :D

gott nytt år sötnos! :)

patrik

Jättefina bilder :D

jasmina

Fina bilder :)

Gillar verkligen den sista!