Sammanfattning av 2009 i bilder


Alla inlägg från Januari hittar du HÄR (:


Alla inlägg från Februari hittar du HÄR (:


Alla inlägg från Mars hittar du HÄR (:


Alla inlägg från April hittar du HÄR (:


Alla inlägg från Maj hittar du HÄR (:


Alla inlägg från Juni hittar du HÄR (:


Alla inlägg från Juli hittar du HÄR (:


Alla inlägg från Augusti hittar du HÄR (:


Alla inlägg från September hittar du HÄR (:


Alla inlägg från Oktober hittar du HÄR (:


Alla inlägg från November hittar du HÄR (:


Alla inlägg från December hittar du HÄR (:

I vilken månad tycker du jag tog finast bilder?
Jag tycker att jag tog finast bilder i ... Maj-December xD

70
Amanda

Jag tycker alla bilder var fina men de i september tycker jag nog mest om! =)

Windarling

bilden högst upp till vänster i januari, den tog du här :D för jag tog typ några bilder som är väldigt lik den där! ^^

Nene

man märker hur du utvecklats! :D

Älskar dina bilder, är riktigt imponerad av dig faktiskt!

Johanna - foto

Oj vad svårt, gillar andra hästbilden i augusti jättemycket! Underbart ljus på den :)

Benedikte Bull

Mai, August og Oktober ser best ut, men alle bildene var nydelige! Du har virkelig et stort potensiale.



Dette var veldig kreativt av deg å gjøre, en veldig god ide. Har du noe i mot at jeg "stjeler" ideen litt, selvfølgelig kommer jeg til å skrive at du er inspirasjonskilden bak innlegget mitt :)

MICHAELA D

jag håller med dig! och du är så grym alltså :D verkligen utvecklats också =)

Windarling

SV: hihi ja det tycker jag! Du får nog ett litet "clown-shoot" där, jag kan inte vara seriös framför kameran ;) (A)

Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej Lina!



Ett stort grattis till dig som vann en personlig alamancka : ) Kan du maila mig så skall vi lösa det med ditt pris? : )



Kram

Carro

Alltså jag sitter här med stora ögon och är helt sjukt imponerad hur grym du är!! Vad avundsjuk jag blir! Komposition, färg, vinklar, idéer, allt är perfekt, och du utvecklas hela tiden ser man :)



Påtal om en annan sak också, hade du bara 50 besökare i början av året och nu över 500?:)

sara

Otroligt fina bilder!

ninnis fotoblogg

jag vet faktiskt inte alla bilder är då fina:)

Petra

Jätte fina bilder och en fin årsresumé. :)

Hoppas du får ett lika bra år 2010. :)



Gott nytt år!!

Helén

Vad snyggt gjort!

Jag gillar hästbilderna jättemycket. Även om jag inte läste din blogg då, men röstar på maj ändå ;) heh

LINA PALM | Fotograf

Åh, vad jag gillar dina bilder från Augusti! Kanske mest för att jag längtar något otroligt till sommaren nu, för det är så mycket värme i dem! :))

Drea

Så mange nydelige bilder!

Jossi

shit vad grym du är lina, du har verkligen utvecklats och jag håller med dej =)

EMMA

Jag måste också säga maj-december haha ;) du är grym!

nathalie,'

Juli,maj september, men alla dina bilder blir superfina ;) du är verkligen grymt duktig :DD

Tim, fotoblogg

mycket snyggt, du har talang. gott nytt år!

victoria

alla var jätte fina men gillade bäst september månad :)

E M M A

Jag tycker November och Juni ;) Fast alla dina bilder är oerhört unika och fina.



Ska nog göra lite liknande som du, det är så roligt tycker jag!

IDA

Jag tycker nog du tog finast bilder i juli och oktober! :)

Juse

alla va jätte fina men som hästnörd måste jag säga maj :)

oliviaklara

Kan du fixa min degsin? Eller fixar du degsiner? :)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Oktober och december anser jag att du har gjort mycket annorlunda och vackert (som jag verkligen gillar!)



Förresten, såg du det här? http://emelieohlsson.blogg.se/2009/december/vinnarna-i-tavlingen-ar.html#comment

Om du inte har sett det :-)



Kram Lina och ha ett gott nytt år!

LOUISE

ALLA månader! asså hur får du så himla fina och klara bilder och klockren skärpa??? asså du är så himla duktig! :D

E

Sv ; Tack så mycket !



Men jag lste det , tackså mycket ! =D

vexy

fin årssummé - gott nytt år :)

V I L J A

Smyger in & Önskar dig en fin start på 2010! :)

Cornelia

Kikade bara in en sväng och vill passa på att önska dig ett gott nytt år!

Jag gillar bilderna från juli och september allra bäst. :)

Liinnea

Gott nytt år! :D

Amanda

Det går inte att välja mellan några bilder av vilken som är finast, jag tycker att alla är riktigt snygga, och jag önskade själv att jag var lika duktig som du på att fota (:

Ash

HELVETE saa fine bilder du tar!!!!

Anna

sjukt fina bilder! vet inte vilken månad jag gillar bäst men tror det lutar åt december ändå :D hoppas du får ett minst lika bra 2010!!

Liisa

SVAR: Åh vad mysigt! :D



Gott nytt år! <3

Linda

Har en snabb fråga..vad är det för webhotell du använder till hemsidan som du har?



Amanda

Hej :)



Tyckte du tog jättefina bilder alla månader :)



Jag undrar bara en sak och jag hoppas du kan hjälpa mig med det.. I juni har du t.ex. en bild på en blomma, men hur har du gjort för att få bakgrunden så oskarp? Har du fotat med någon speciell inställning eller har du redigerat den så? Har just fått en systemkamera och jag skulle jättegärna vilja lära mig mer :)



Ha det bra!

Amanda (igen)

Okej, tack så mycket :) ska göra det. Haha, jag har inte så stor koll på vad jag har för objektiv och de. Har bara det som följde med kameran när jag fick den. Jag har en Canon EOS 500D :)

Kaela

det där fotot med en hand som puttar ett litet barn!! Har inte det publicerats i en fototidning?



Ååå, minns inte namnet på tidningen...



Du är grymt duktig på att fotgrafera iallafall =D

Kaela

sv: Fotosidan, men jag har bläddrat igenom mina gamla tidningar och inte hittat bilden. Men jag kan inte heller släppa tanken på att jag sett den där bilden tryckt!

Kaela

Ja, verkligen! Men jag ska kolla igenom igen, jag kan ha fel.

Layla

Gott Nytt År (i efterskott) !! ^^ ♥



Och alla bilder är UNDERBARA !! :D

Sofia H [sofiaphoto.blogg.se]

Riktigt fin sammanfattnig, håller med dig om att du tog riktigt BRA självporträtt i december. Giller speciellt den du har på headern :-D

emma

hej:D

Hur får du så bra och fina bildcollage?:D

Lillian

Svårt att säga en månad som är bäst. Vattnet i januari är vackert, din syster i luvan i februari är också väldigt bra. Efter en snabb jämförelse tycker jag dock att september har en hög kvalitet men framåt slutet på året ser man att du provat på nya saker med både redigering och tekniker och den kreativiteten går hem! Kul med sådana sammanställningar när man så tydligt ser utvecklingen under året.

YLVA - F O T O B L O G G

Hästbilderna i Maj älskar jag! :) Fölet som stegrar sig är hur cool som helst också! :D

Rebecka

det är svårt att säga vilken månad , alla bilder är väldigt fina !

Micki

Shit vilken bra fotograf du är!

Jag är helt såld på dina bilder!! ;o

:D

Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Väldigt fina bilder :)

line

oj vad duktig du är:)

SLi

Grymt snygga bilder du tar (:

EMMS

Otroligt duktig du är!

Det är omöjligt att säga vilken månad som var finast, det fanns inte en enda bild som INTE var fin.

Neha

Jag gillar Juli och November

Liiv

Du har tagit många bra oc fina bilder :)

Patrik

Helt underbara bilder! Satt och tittade jättelänge =D

SHOAKAN

du kmr lyckas bra i framtiden :)

JÖTTEFINA BILDER :d

Malin Davidsson

Jag tyckte faktiskt augusti hade finast bilder :)

My Isoniemi | Fotoblogg

Jättejätte fina bilder! Alla var lika fina! :D

Anna

Hej! Hittade precis till din sida och tog mig en snabbtitt på ditt 2009... Du har utvecklats ordentligt! Riktigt bra jobbat!

Ser fram emot att följa dig under det året :)

/Anna

mikaela ~

jätte fin blogg!



ps. Hur gör du när du ska ta porträttbilder typ. då du har en svart/grå/bit bakrund?

gör du som vissa andra , hänger upp ett lakan eller något x)

Jaqueline.

Jättefina bilder! :)

[sofia - foto, design]

Oj, svårt att välja... Hela året har du kommit med helt fantastiska bilder tycker jag! :D

Sophie

MAJ! Hästbilden till höger längst upp var nog den finaste hästbild jag sett någonsin! Skulle lätt vilja ha den som tavla i vardagsrummet :D

emma

Fasiken vilka underbara bilder!!

UNIC

är det en riktigt fågel i den bilden i December :)?

Eja

Mycket fina bilder, gillar dock oktoberbilderna bäst :)

Evelina Oskarsson

Du fotar nått så fruktansvärt underbart vackra bilder så de går inte att välja månad.

men laxtallriken ser jävligt god ut :)

känner mig ärad att få blivit fotad av dig :)

Marie

Dina bilder är helt underbara!!

Du är så duktigt, jag skulle också vilja vara så duktigt!

signelindgren

grymt snygga bilder (:

mathilda

åååh så fiint!

har två frågor. :P

1. är det din egna kamera? :D

2. vems fotostudio går du till ? :D



kram