Kalla mig Frudde (;

Förstår att ni tycker det är jobbigt att se massa hästbilder.
Detta är det sista inlägget med hästbilder jag lägger upp. Iaf för den här gången ;)


Tredje skoldagen avklarad!
Imorgon börjar vi gå efter schemat :) Gött! Vi har tre stycken som heter Lina i klassen så två fick smeknamn x) Ludde och Frudde. Så nu kallas jag Frudde.. höhö fint!

Måste snart åka ner och köpa pennor, block å sånt till skolan. Gör det efter maten.

Nu ska jag läsa så .. CIAO!
14
Rebeck P.S

Svar: hehe jaa jag hoppas så! Det verkar super i alla fall ;)

Jätte fina bilder, Älskar verkligen den första på fölet :D

Matilda [myphoto.blogg.se]

Haha, så vackert smeknamn du fick ;)

Och nej, jag är långtifrån less alla dina vackra hästfoton - de är ju så fina, så man kan inte bli less! :D

LOUISE

hehe jag klagar inte! :D älskar hästar så det gör inget ;) gärna fler haha :)

Liinnéa

Vilka fina bilder! du är ju jätteduktig! själc är jag en amatör fotograf och fotar med canon eos 1000D

Lina

haha jag fick ju då äran att behålla mitt vanliga namn :D(y)

Stefan

Nej det är inte jobbigt med hästbilder. Jag kan meddela att ägarinnan till Charlize tyckte du tagit en fin bild på henne (Charlize alltså, den första bilden på din hemsida).

Annie

Den i högra hörnet nere, älskar den!

Lovisa

Svar: Okej, då hade jag ju lite rätt ändå :)

Ida Windahl

Gud vad jag kommer ha roligt åt det här, FRUDDE ;)

Molly

nej, mer hästbilder! :O

det kommer ju inte upp så ofta (a)

Junitjej

En sådan fin häst, Frudde!!

moa

hur fick de flodins till frudde? xD HAHA men jag tycker att det låter som att du har fått en rolig klass :P kram moa <3

Rebecca

hästbilder är ju det roligaste som finns att kolla på! :D

vad har du för program att redigera dina bilder med?

du är väldigt duktig på att ta kort :)

Anonym

Nej det är inte jobbigt, Hästar är det vackraste som finns, Vilka fina bilder du tar !