Swedish Fish

För några dagar sedan köpte vi Swedish Fish på IKEA för 10 kronor =) Sitter och äter dom nu nämligen. Alla färger är goda förutom de gröna. Någon som har smakat dem?
23
Sofia

åh ser riktigt goda ut!! :D

En fråga, när du fotar poträtt så brukar du ha skärpa på t.ex bara ansiktet eller hela kroppen, hur ställer du in det? Jag har försökt att testa mig fram och läst men jag kommer inte på det :s

FINA - FOTOBLOGG

tycker att dom är äckliga :) haha

Hedvig

Jag har smakat dom=D Tycker också dom är jätte goda=)<3

sofia

Okej tack så mycket!! :)

SofiaKvarnström

Mina kompisar tycker dom är äckliga, men jag har aldrig smakat :P Fast jag måste säga att dom ser väldigt goda ut på bilden.

Miriam

Jeg har nok aldri smakt de fiskene, men jeg må bare legge til en liten kommentar her:



Du er superflink når det kommer til foto, jeg er helt betatt av bildene dine! Stå på! :)



pernilla

dom är asgoda! fast dom ser inte alls goda ut tycker jag. ;o

Karen Emilie

SV: Takk :)

Liker headern din! Du er superflink til å ta bilder :)

Anonym

är allt bra med dig?

några planer till helgen (: ?

Jossi

Haha, har smakat dom men tyckte inte alls om dom ^^

Junitjej

Jag har inte smakat på dom, men jag blev verkligen sugen!

Sofialnvk | Stockholm | Foto | Konstsim | Design

Japp, det har jag! :D Men ingen favorit.

alice

Jag tkr alla är goda! :D <3

A2K

Finns de i påsar numera? Jag tycker alla smakar likadant, bara helt olika färger.



Gillar du hiphop? Följ då och bloglova: http://www.a2ktheproducer.se/ . Intervju med hemlig rappare dyker upp... RIKTIGT SNART!

Anonym

aha okej, nej ingenting alls.

och du om ja ginte sagt det så älskar jag bilderna i din header människa, du fotar enormt bra!

BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

gott :D!

Anonym

Hej!

Skulle du kunna hjälpa mig med runda boxar i menyn? ") Det vore jätte shysst verkligen. Som du ser på min design flippar den tyvär ur , :(:(

Maila mig ifall du kan/vill/gör det :)

kraaaam på dig .

Gammal msn.. "/

S A A N D R A

Vad ska du hitta på idag då? ^^

CÉLINE

Haha, då har du la samma smak som mig när det gäller godis fiskar, haha ;D jag gillar inte heller dom gröna ^^

ffay -

vilket photopogram har du ?<3

photoshop eller ?

janina

:)

Sara

Eller hur, de gröna smakar typ... russin haha! :D

Lisa

jag gillar gröna och röda.. haha :)



Härliga bilder och fin blogg, och dessutom en fin hemsida :)