Gokart i Kristinehamn & Spikmatta



Idag var vi i Kristinehamn
för att kolla på gokart och handla lite. Köpte en spikmatta som jag provade för några minuter sedan. Det var jätte skönt :D Ska ta och lägga mig en stund där igen sedan. Jag trodde det skulle göra ont, men nej det var inte så farligt. Det bränns lite. Och man blir väldigt varm på ryggen efter!

Någon som har provat spikmatta? Vad tycker ni om det? CIAO!

 

37
Lina

har inte testat spikmatta, :P

Cicci

Jag tycker mest det gör ont med spikmatta, haha (A)

Emmieninna

Hej!

Jag har en fototävling på min blogg, och du får jätte gärna anmäla dig! Skulle vara jätte kul om just du vill vara med!

klicka på denna länken och anmäl dig! http://emmieninna.blogg.se/2009/august/fototavling.html#comment Hur du ska göra och regler står inlägget!

Kraaam Emmieninna!

berfin

skulle aldrig våga lägga mig på en spikmatta! :D

Johanna

Jag har testat, jag tycker också att det blir varmt och sen typ kittlas/kliar det lite haha :)

Gina

Fine bilder :D Har forresten linket deg på bloggen min på de bloggene jeg leser tilvanlig :)

Rebecka P.S

Sva: härligt då ska jag se om jag kan lägga ut nått då :D

Tilda-[Foto och design]

spik matta is the shit!!

micaela

jag har testat, jag gillar de :)

men det gör lite ont fast de är skönt ändå lixom, de blir JÄTTEVARMT :p

Lina Palm - FOTOBLOGG

SVAR: Haha, ja jag kanske skulle haft bindestreck mellan höst och shopping! xD Ser att det liknar hästhoppning vääldigt mycket! x)

Fridasfoton

jag har testat, har en hemma. men inte så skönt:D

Anonym

Har inte testat ;)

Mathilda

Jag har aldrig testat.

Ida

Sv: Tack så mycket Lina! :D <3

mammakero

Varm och lite kli-ig kan man bli!

Fast på ett skönt sätt!!

God helg och det är kul med speedcart oxå!

Linnea

jag har testat spikmatta, först var det obekvämt men efter ett tag så slappnade man väl av och då gjorde det inte så ont.

Alicia

Vi har en spikmatta, men den är läskig. Man dör ltie av smärta :'<

E M M A

häftiga bilder ! ;D

Sofia Kvarnström

Jag körde ganska mycket med spikmatta förut, tycker det är rätt skönt faktiskt. Men jag blev så uttråkad av att bara ligga där så nu har jag slutat med det :P

CÉLINE

Kommer seriöst aldrigt våga att testa en spikmatta! XD

JULIA

min mamma har en sån men jag vågar inte lägga mig på den :P

Jeanette

Vad var det för något du såg med schäfern där uppe ? :) Haha sj så skulle jag inte våga testa en spikmatta x)

Jeanette

Svar: okey ;)

Ctina

har provat spikmatta :P

Det gjorde inte alls ont på mig. Men min mamma, som hade rygskott tyckte att det gjorde helt sjukt ont. Men det är ju rätt lågiskt eftersom spikmattan masserar akupungturpunkerna. Och man man då har ont, så har man ont i punkterna oxå ;)



sv: TACK LINA!! =D

Hahaha, visst kan vi rösta på varandra ;P Röstar på dig efter jag skickar kommentaren :) ;)

erika

herregud vilken fin blogg du har & vilka fina bilder du tar:D

dom är helt underbara!

♥ Emelie Berglund ♥

Gud så fränt :)



Ska vi lägga till varandra på bloglovin ? =)

alice

Fin blogg!

Gör det värkligen inte ont med spik matta? JAg skulle gärna vilja tästa. :P

Ha det bra! ;)

Anonym

Hej jag undrar om du skulle vilja gästblogga i min blogg.. Om du vill så mejla mig på [email protected]

Jeanette Dahlström

svar: tråkigt att höra :/

Men du kan glädja dig åt att du har fler besökar än vad jag har x)

Amanda

Jag älskar att ligga på en spikmatta :D

anna

det gör skit ont och ligga på spikmatta ju ;o

haha xD

Lovisa

Snygg bild, den översta!

Matilda [myphoto.blogg.se]

Spikmatta är så skönt, verkligen! I love it ;) Härliga foton!

ellen, fotografera<3

fina bilder!

Ctina

sv: Du är så himla snäll! Tack så jätte mycket!!!! =D

J E N N Y foto,design och massa skoj

händer idag då? KRAM :D

Ellinor

Oh hejsan! Googlade runt lite och råkade komma hit, fin bild längst ner! jag på bilden ;)