10 finalister

Nu är det dags att rösta på dessa 10 finalister. Jag har många favoriter. Varje person har 3 röster som de får lägga på vem de vill. Jag publicerar inte rösterna på bloggen så att ni kan se. Jag håller rösterna hemligt ;) Man får inte rösta på sig själv!
Rösta fram till Torsdag 9 April.


1. Irene Andersson, 18 år
 


2. Jeanette Dahlström, 15 år
 


3. Julia S, 16 år
 


4. Lina Palm, 14 år
 


5. Lisen Lundgren,14 år
 


6. Ronja Rönnelöw, 16 år (ingen länk)
 


7. Lisa Andersson, 17 år
 


8. Emma Flygare, 13 år
 


9. Ida Nygren, 14 år
 


10. Gina Klaastad, 14 år



Rösta nu på DIN favorit genom att kommentera siffran eller namnet.
92
Johanna

5. Lisen Lundgren :)

Lisa

Nummer 9 - Ida Nygren

Diana - en fotoblogg

heysan hoppsan :D tänkte rösta lite, massa fina bilde rju! :Dmen hallå, om man har tre röster, får ja glägga odm på olika bilder då? :D jag antar det, så jag röstar på 9(ida) & på 7(lisa) :D

pussen!

Nene

OOOH, jag kom med :D tack ^^

Nene

ja, mina röster också XD jag röstar bara på två, nr 9 och 3 :)

emma hansson

3, 9, 10 :)

FREJA KNUTSSON

5:AN!! :D

amandaN:)

3.

5.

10.*

LINA PALM - Fotoblogg

Åååååh, wow vad roligt att jag kom med!! Tack! Nu är jag glaaaaad! :D

Karin

nr.1

Er'

LINA PALM - Fotoblogg

Nu har jag skrivit ett inlägg om din tävling. Åh, vad kul! :D

Jennie

Bild 3 :)

Sandra

Jag röstar på nr. 1, 3 och 5 :)

Anonym

Jag röstar på Nr.1! :)

Jennifer

Röstar på nummer 3

Emma

röstar på nummer 1 och 9. haha, det var svårt. ;) =)

Ida

Sv: Oh, vad roligt! :D Tack <3



Jag röstar på nr. 1, 3 och 10 ^^

mathilda (:

1:an (:

an

3, 9, 10 ;>

emma

nr 5

Emma

Jag röstar på 3 & 9. :D

Alicia

Många väldigt fina bilder. Nr 3.

Anders

Jag tycker om ettan :) Kram

Hilda

Nian helt klart!

MICHAELA D

nr. 9 och nr. 4 :)

Emma

ida nygren nummer 9.

elin

4 röstar jag på:)

Noémi

Nr 1!

Julia S

Är så tacksam!! :D

Jossi

3,4 & fem röstar ja på :)

Jeanette Dahlström

Åh vad kul att jag kom med :D Tack Lina<33

Elin Algotsson

Jag röstar på nr 9. Ida Nygren =).

Maja

nr 3 !!

Anna (:

Julia , nr 3 :D

Sara

3 4 9 :)

Annies Fotoblogg

Då röstar jag på nummer 9

katrine

trean :D

hej

3

Lisa

Vad kul att du valde ut min bild! Men det är hård konkurrens ser jag ;)

amanda ö

röstar på nr 2 :D

Anonym

5 & 9 :)

Leon

NR 7 Lisa Andersson,

sannaa

JAG RÖSTAR LÄTT PÅ LISA ANDERSSON, NUMMER 7!

sannaa

Just ja, alla tre röster på henne ;)

t''

hej :D

fin fina bilder :D

jag röstar på nr7 Lisa Andersson 17år ;)

simon

fina bilder! sjuan ser söt ut :D tre röster på den!

Cornelia

3, 5 och 9 :)

Frida Lund

hej och vilka fina bilder :D jag gillar fyran och sjuan starkt :) en röst på fyran och två röster på sjuan :D ha en trevlig dag!

tora

jag tycker nummer 9 :o

Matilda

Jag tycker nr 9, Ida Nygrens, bidrag är fantastiskt vacker och annorlunda!

H A I D I J A K O B S S O N

Jag röstar på nummer 9 , 3 , 2 :D

Jenny

Jag röstar på 9, 10 & 4

Anonym

3

Christine

Jag röstar på nummer 4, Lina Palm! :D

Annika Ek

Mina tre röster blir på Lisa, nummer 7.

Gina

Yes, jeg kom med !! :D <3

Tusen takk : ))

Johanna

nummer 4, lina :D<33

Anonym

nummer 3

Emilia:D

Jag röstar på nummer 7. Lisa Andersson´s bild:D

mathilda (:

Jag ger min röst till nr 1!

Anonym

1

Kamilla

Julia Svan nummer tre :)

Tilda - fotoblogg

9

Sara

jag röstar på nr 9 :)

amanda

7,4,9 :)

simon

Tre på Lisa Andersson, nummer 7.

torgny

3

emmz

jag röstar på nr 3 julia!:D

Anonym

Nummer 3, Julia !!

S

10

Lara

Kan man lägga alla tre röster på en och samma person? I sånna fall ger jag mina tre till nr 5. Lisen Lundgren ;)

Amanda

Nummer 3 =)

LISEN

Jag röstar på nummer 9 =)

julia

jag röstar på 5, 9 och 10. :)

julia

fin blogg förresten! :)

Sassa

Jag röstar på 7 an :D

Iman

nr:3

A

3 :D

Karin :D

jag röstar på 3, 9 och 10

Poä

en röst på nr 3 julia svan ;D. pst bara för att hon tvingade mig att rösta på henne xD tss...

Emma

Åhh, har 3 favoriter vars bloggar jag läser också, totally perfect att man fick rösta på 3. (A)



1, 5 & 9 får mina röster. ;D

amanda

nummer 9. ida :D

Ilona

Jag röstar på nummer 9! :D

Vendela

nr 7

ha det gut

//Vendelaldo

Kan du skriva när du har foto tävling+

snälla

Amanda

Min kusin Lisa. Tre röster.

linnéa hultman

Självklart röstar jag på Lisa!

Numero 7 alltså :D

Anna Persson (y)

bild 7 är för söt. påminner rätt mycket om mig själv faktiskt, så tre röster på den :)



ha en bra dag!

nellie

tre röster på julia svan:)

Ronja

Tack för att jag kom med :)

Ebba

9 :D

Sofia

Jag röstar på bild nummer 7, och jag lägger alla mina tre röster på den bilden :D