Bild på Iman


Canon EOS-1Ds Mark II + Canon 24-70mm .. ? något
Vad tycker ni om bilden?


Gillar den här bilden som jag fotade igår med Magnus kamera :) Vet dock inte vad objektivet heter riktigt. Tror det var ett i L-serien iaf. Bilderna blev jätte skarpa :D Kul.

Idag filmade vi en film i skolan. Den blev inte alls bra. Det var svårt att filma i en skola. Eleverna gjorde inte som vi ville och det var många som kom och störde. Gick hem efter lunchen någon gång för jag hade så ont i magen. Får se om jag orkar kolla på majbrasa idag .. Nu ska jag bara ta det lugnt.


Här fotar jag Mikael, en bild finner du i det här inlägget | Foto: Magnus Svensson
 
12
Hannah :)

Fin bild. :) Kul att du fick testa Canon EOS-1Ds Mark II.

Var den bra? :D



Kul att se "behind the scenes" bilder. :) Allt bra med dig? :)



Trevlig valborg. ;)

Ida

Supersnygg bild som vanligt Lina! ;D <3

Ida

Sv: Tack själv Lina :D <3

mathilda (:

Jätte fina bilder, verkligen =D

liza

fiiiinnnn blgg.

komentera gärna min=)



puss & kram<3

emma

så fin så fin :)

Nicole ( Nicolebambi )

Håller med Hannah kul att se behind the scenes bilder ;)



Glöm inte min fototävling http://nicolebambi.blogg.se/2009/april/fotofyndet.html#comment

sofia

Fina bilder :))

Maz

Tjena



Du ett litet tips om du vill bli fotograf ;) Du får aldrig någonsin ändra i en bild utan tillstånd från fotografen. Här har du t.ex. beskärt bilderna. Du har dessutom i beskärningen tagit bort min logga. Att du skriver det är jag som är fotograf är bra, men du fåt inte ta bort min logga. Hela poängen med att jag lägger min logga på såna bilder är att den ska spridas tillsammans med bilderna. Så antingen tar du bort bilderna eller så lägger du dit dem med min logga.

// M

Maz

Eller nu ser jag bilderna är tagna med din kamera va? Lånade inte jag den utav dig å fotade? I sånt fall e det ju lugnt.

HDR-fotografen

Litet kvalitétsgrejer de där leksakerna.

Maz

det var ett 24-70 btw :)