4 bilder

 
Till Vänster: Gillar hans uttryck och gillar strecken i bakrunden :) Bilden är rätt så bra i färg också men gillar den svartvita mer på något sätt.
Till Höger: Bilden är myyyycket redigerad men jag gillar effekten. Har sänkt lystern i bilden och trixat i kurvor. Har beskärt den lite också. Gjort ögonen skarpare.

Testade en liten annorlunda vinkel med skärpan på skorna.


Den här bilden är egentligen i färg. Blommorna är riktigt blåa och gröset riktigt grönt. Vet faktiskt inte riktigt varför den fick bli svartvit men gillar't ändå.

Mer bilder kommer :D Har inte hunnit med alla ännu.
21
Ida Windahl

Jätte fina! :D Känner velrkglien för att fota i sommarväder nu!

identity

jag vill också ha sommar :P

Pontus

på bloglovins hemsida när man ser att inlägen kommer upp, man ser rubriken, texten osv.. och vissa har bilden vid sidan av det, hur får man bilden där? (det är bilden som är med i inläget) :P (a)

Frida [om mode och foto]

de två sista är sjukt fina! (:<3

Pontus

okej, tack :)

Hanna

okeej.. bra då ;)

För det e så många som jag prenumererar på som nt följer mig ;/

Pontus

menar du konto-inställningar då? :)

Pontus

jaha, tack så mycket ;)

LINA PALM - Fotoblogg

Verkligen riktigt fint! :D Gillar den bilden med skärpan på skorna!

FINA

fina bilder!

mathilda (:

Helt otroligt, fina bilder :O

Blir grymt avis när jag ser dom alltså, skulle bara vilja sno din kamera och fota typ non stop =D

Du är verkligen grymt duktig på att fotografera, och dina modeller är också jätte duktiga.

Du kommer komma riktigt långt med din talang =D

Camilla

Den nästsista bilden ..... med vilket objektiv är den fotad ??

Jasmine

Hejsan!

Nu ska delar ju två Award, ett till den bästa kvinnliga & ett till den bästa manliga fotografen, det är dom andra bloggarna som utser vinnaren så anmäl dig nu (:

C

gillar din header! gjort själv? :)

Annika

Mycket snygga bilder må jag säga. De två första porträtten är riktigt bra. Skärpa, komposition och känsla, helt otroligt bra. Gillar att du lagt ner mycket tid på redigeringen!

Tredje bilden är också mycket bra, skön feeling. Gillar hur du lekt med skärpan och vinkeln.

Du är riktig duktig du :)

FOTO I NORR - MARIE

Jätte fina bilder du bjuder på. Vad använder du dig av för objektiv undrar jag med? Ha en fin dag!

Evelina

jättefin blogg ! :D

emma

vilken fin blogg! och så snygga bilder :)

© Ainariel - Therese Marks fotodagbok

Alla bilder var jättecoola! Omväxling med människor! :)

Jag håller med Pontus, hur gör man så bilderna kommer upp på bloglovin?

Pennie

fint!

ellen

jätte fina bilder! :)